Senarai Blog Saya

Kawan-kawan THE SECRETHIO

Masa Itu Ikan Emas


Get your own Digital Clock

Rabu, 4 Mei 2011

Cuti Semester

Salam..=)) terasa baru je aku jejakkan kaki kat Uitm tu..rasa maacm semalam baru aku jd student kat situ..tgk2 aku da amek final+cuti sem pun..hai, kejap je mse berlalu KANN..btw, cuti ni sebulan je..dgr lme, rasa kejap sangat..bosan sgt duduk kat umah je..+ si dia xde..mmg la aku g blaja dia cuti, aku cuti dia belajar..uwaaa!!! =((( tp xpe la, untuk masa depan jgk kann..HIHI!? apa yang aku buat time cuti?? bangun, mandi, makan, tgk tv, on9, off9, tidur..everyday, benda yg sama je TIAP HARI..kerja??? emm cuti sbln je kot..ade ke org nk amek jd pekerja? no need lah..just take a good rest at home..i think that's enough better..rite? ;D
Have A Nice Day Everybody !






Apa aku nak buat esok esok dan esok??
Hmmm? =/


Dah Intai "THE SECRETHIO"? Jom Klik Like. TY! ^_^

Tiada ulasan: