Senarai Blog Saya

Kawan-kawan THE SECRETHIO

Masa Itu Ikan Emas


Get your own Digital Clock

Khamis, 21 Julai 2011

"Abah Dah Kenyang"

Aku lupa nak cerita kat korang pasal ni. Semalam, kakak aku belanja kitorang (adikberadik) burger. Kakak aku ni suruh la adik aku tolong belikan. Dipesannya 5, tapi dibelinya 4 saja. Tak cukup 1 la kiranya. Time aku nak melahap burger tu, aku jemput la abah makan (sebab xcukup kan) , abah cakap "emm, simpan la separuh untuk abah, ati makan la dulu" dan aku pun pergilah ke dapur nak ambil pisau sebab nk belah dua ; 1 untuk aku 1 untuk abah =) Tapi, time aku nak belah 2 tu tibatiba abah cakap "tak pe lah ti, makan je la. abah dah kenyang" =( Tersentuh hati aku bila abah cakap macam tu. Abah kesian ke tengok aku kena bahagibahagikan burger tu tapi anakanak dia yang lain makan satu burger sorang. Em, aku tak kesah pun sebenarnya. HUHU!

Tak pe la abah, nanti ati belanja burger Mc'd
yg larger ok ? Sayang ABAH ! <3


Dah Intai "THE SECRETHIO"? Jom Klik Like. TY! ^_^

Tiada ulasan: