Senarai Blog Saya

Kawan-kawan THE SECRETHIO

Masa Itu Ikan Emas


Get your own Digital Clock

Sabtu, 21 Januari 2012

Larian Persida

Assalamualaikum semua! Salam sabtu. (mcm nk bg ucapan kt event besar je. HAHA!)
Ok, khamis lepas fakulti perakaunan kat UiTM tmpt aku study niey ada buat event "Larian Persida". So semua student accountancy WAJIB datang, kalau tak kena bayar RM5+tatatertib. HUHU! Mcm budakbudak kan? HEHE!
So, aku dgn keterpaksaannya dtg la dgn muka yg tension. Malas kot nak dtg. Dah la event tu start pukul 5.30+panas teriknya! Woo. Mmg best la berlarilari anak di sana. HAHA! Tapi, bila sampai kat sana cuaca jd redup. Best! Tak la sakitt sgt bila nak lari nanti kan. (Tapi tak lari pun, lenggang lenggok je lebih) Aku ada snap pict masa event tu. Enjoy ya! ^_^

Baru sampai padang B

Posing dulu utk blog. HAHA

Fren 4ever!
kiri; una, farah, anis, zaty

Again! =)

kiri; ain, una, farah, anis

^_^

Ha, yg niey time tgh berkumpul kat padang
sebelum lari.

Here we go!

Lenggang Lenggok? HAHA!

Kitorang berlari *berjalan dalam ladang
One of pict from ladang uitm

Semangat gler lelaki lari kan?
Malu la tu perempuan ramai. =D

WE WERE IN BLUES CLUES!


Ladang!

Classmate; ijan

Muka tak bley bla kan. HAHA!
me and una

Semangat anis ngn farah lari.
Maju kehadapannn.

Pict of student uitm =)
Bravo!


Us! <3

Tak de muka lain ke? HAHA!

Bersembang??
Best la sbb jadi penjaga point je. Tak aci!

Little bit more girlsss!


We are DONE! Horayyy!

Muka penat!

Wahida dan saya =')

Lelaki yg berdiru tu lect MAF aku.
Comell! ;)
Others are my classmate.

THE END OF LARIAN PERSIDA.

Dah Intai "THE SECRETHIO"? Jom Klik Like. TY! ^_^

Tiada ulasan: