Senarai Blog Saya

Kawan-kawan THE SECRETHIO

Masa Itu Ikan Emas


Get your own Digital Clock

Rabu, 4 Julai 2012

Aku Rindukan Muhammad S.A.W

Assalamualaikum. Aku rindukan Muhammad S.A.W. Aku ingin sekali melihat wajah sucinya. Terasa diri ini terlalu hina untuk aku meluahkan rasa rinduku padamu ya Muhammad S.A.W. Aku berasa tidak layak untuk merindui dan menyayangimu. Ya Muhammad SAW, sudikah kau memandang wajahku yang hina ini di akhirat kelak walaupun sekilas? Sudikah kau membantuku di akhirat kelak, ya Muhammad SAW? Layakkah aku meminta syafaat darimu ya Muhammad S.A.W? *Aku menangis* Ya Allah..... Kini baruku sedar tentang dosa-dosaku yang menggunung. Dosaku terlalu banyak Ya Allah. Kau ampunkanlah dosa-dosaku Ya Allah. Aku merayu. *Dan sekali lagi air mataku jatuh ke bumi* Ya Muhammad, kau terlalu mulia dan terpuji sehinggakan detik-detik terakhirmu di bumi Allah ini kau masih memikirkan umatmu. Kau masih bertanyakan pada Jibril apa yang akan terjadi pada umatmu. Lalu Jibril berkata "Aku pernah terdengar Allah berkata : Ku haramkan syurga kecuali untuk umat Nabi Muhammad". Begitu mulianya dirimu wahai kekasih Allah sampaikan detik terakhirmu kau masih mengkhuatirkan kami. Sungguh aku malu dgn diriku ini ya Allah. Ya Allah.... Aku mohon padaMu agar kau pertemukanlah aku dgn kekasihMu. Aku benar-benar merinduinya. Sungguh, meskipun berkali-kali aku melihat video tentang kewafatanmu, tidak pernah sekali air mata ini tidak terjatuh ke bumi. Bayangkan, kekasih Allah sendiri merasakan kesakitan yang amat ketika sakaratul maut, bagaimana pula dengan diri ini? Ya Allah, kau ampunkanlah dosa-dosaku. ;'((


Zatty harap korang dapat LUANGKAN MASA SELAMA 7 MINIT SAHAJA UNTUK MENGHAYATI VIDEO "Detik-Detik Pemergian Rasullulah" kat bawah ni. Terima kasih.




Dah Intai "THE SECRETHIO"? Jom Klik Like. TY! ^_^

Tiada ulasan: