Senarai Blog Saya

Kawan-kawan THE SECRETHIO

Masa Itu Ikan Emas


Get your own Digital Clock

Isnin, 14 Mei 2012

Bilakah Kau Akan Ku Milikku?

Assalamualaikum. ^_^ Setiap orang mesti ada benda yang diorang nak kan? Terutama sekali perempuan . Dan aku pun perempuan juga. So banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sangat benda yang aku nak. Banyak sampai tak boleh nak list! (Amboi, melampau kau ye zaty) Tapi, ada la masa-masa dia. Bukan semua benda yang aku nak tu aku akan dapatkan sekaligus. No no no. Tidak tidak tidak. :) So, hari ini bersaksikan THE SECRETHIO aku ingin menyatakan secara rasminya bahawa aku ingin memiliki sebuah Handphone HTC HD7. Tapi tak tahu la bila. Belum sah lagi jadi milik aku. :D Insyaallah, kalau ada rezeki lebih aku beli lah. Orang cakap kalau dah jodoh tak ke mana kan? ^_^ Ha, korang pernah tengok tak handphone aku tu? (bakal) Kalau belum, meh sini aku tunjuk kat korang handphone yang awesome, elegant, cantik, menarik, tertarik, kau memang de boom! Bukan kau, handphone tu. Heh, perasan! Haha. Ceh tak de la. Gurau je. Watlek ar. Tu pun nak merajuk. O.o


HTC HD7
Awesome kan? ^^



Sebenarnya, handphone tu dah lama dah aku nak beli. Tapi dulu ada masalah sikit. Handphone ni kira first sight lover la sebab first aku tengok handphone ni kat mana tah. Tak ingat dah. -_-' Memang dah lama sangat berkenan. Especially tang kamera dia tu! Warna GOLD babe. Kelas gitu kan! Tak sabar dah aku nak memilikinya! (sambil melompat-lompat macam kanak-kanak riang) Jom cuci mata lagi tengok handphone ni. Tengok yo la yang dapek yo? 


Macam ni agaknya nanti kotak HTC HD7 tu
bila aku beli nanti kan. Tak sabar! 

Cikuuu cakk!
saya dah pun dilahirkan dari kotak di atas. Hehe.


Cantik kan? Nipis je. Tapi besar sikit la.
Ah, idk janji aku nak jugak!






Dah Intai "THE SECRETHIO"? Jom Klik Like. TY! ^_^

Tiada ulasan: