Senarai Blog Saya

Kawan-kawan THE SECRETHIO

Masa Itu Ikan Emas


Get your own Digital Clock

Khamis, 10 Mei 2012

Sabun Di Bilik Mandi Sabunnnn!

Assalamualaikum semua! :) Eh, awak! Yee awak la. Pandang belakang kenapa? Aiyo amma appa. Kenapa muka tu sedih je? Tak sihat ke? Atau ada problem?? Oo, ada problem. Problem apanya tu? Macam masalah negara je. Haish, tell me whyyyy~~ (haa jgn tutup telinga eh, tau la suara aku tak sedap. Hikhik) "I ada problem la, I sebenarnya dah tak nak pakai deodorant. You tau je la kan deodorant tu memang la boleh buat kita rasa yakin sikit nak hang out dengan membe2. Tapi, sampai bila I nak pakai? Lagipun deodorant tu kan buat I punya armpit jadi hitam tau. I malu la. I dah tak tau macam mana nak hilangkan kehitaman tu. Kadang2 I tengok orang lain tak payah pun nak pakai deodorant bagai, and diorang punya armpit pun putih je.'' Dah habis baca? Tu sebenarnya problem salah seorang membe aku. Tak perlulah aku taip nama dia. Aku cuma nak berkongsi cerita dia sahaja. ^_^ Okai, aku tau majoriti perempuan bermasalah dengan deodorant kan? Betul takkkkkkkk?? Biasalah, kita ni tak kira la lelaki ke perempuan ke semuanya sibuk. Studet, staff or what-so-ever mesti nak kena terkejar sana terkejar sini sana sini siti situ sana sini. HAHA. Tetiba nama siti pulak keluar kan. Korang jangan pening pulak baca entry ni tau. Smilee :). Back to normal zaty! Okai okaiii. Will! I know pagi-pagi sebelum korang pergi mana-mana mesti korang nak kena tepek deodorant kat armpit korang kan. Takut nanti ada pulak bau-bau yang tak menyenangkan. Betul kan? So, lepas ni korang tak payah la kena angkat tangan korang dan meneruskan tabiat tepek menepek deodorant tu. Aku SUGGEST kan korang SABUN-SABUN yang amat berkesan ni, INSYAALLAH. 


BUNGA CHRYSAN
Mengelakkan bau badan, Melembut dan Menghaluskan kulit
Pelembab & Scrub : RM26


Okai fyi, aku, mak aku, kakak aku, and whole my family dah pun guna sabun ni. Sabun ni memang sangat TERBAIK bagi aku. Sebab apa? Sebab function sabun ni memang berkesan sangat sangat sangat. Kalau korang-korang rasa teringin nak cuba, boleh la cari aku kat fesebuk and pm je sebab kadang-kadang kalau orang add aku tak berapa nak approve sangat! Bukan sombong, cuma orang yang add tu kalau aku tak kenal aku tak approve. Untuk keselamatan. :) Ha lagi satu! Sabun ni ada 4 jenis; BUNGA, BUAH, JAMU dan SUSU/BERAS. Buat masa ni sabun SUSU/BERAS tu dah tak de stock. Aku akan upload nanti ye. BYEE! 


BUAH
Mencerahkan kulit, Mengurangkan proses penuaan sel-sel
agar kulit tampak segar dn berseri.
Pelembab & Scrub : RM26


JAMU
Mengembalikan keserian kulit dan kulit tampak halus
dan menarik
Tiada Pelembab!
Scrub SAHAJA : RM13





Dah Intai "THE SECRETHIO"? Jom Klik Like. TY! ^_^

Tiada ulasan: