Senarai Blog Saya

Kawan-kawan THE SECRETHIO

Masa Itu Ikan Emas


Get your own Digital Clock

Selasa, 8 Mei 2012

Luahan Hati ♥


Assalamualaikum semua. Alhamdulillah, hari ni aku dapat coretkan luahan hati aku kat THE SECRETHIO ni. Walaupun demam , selsema , batuk , sakit tekak  dan yang sewaktu dengannya tapi aku tetap kuat untuk mencoretkan sedikit luahan hati aku. Okay, semua orang tahukan 13 May ni HARI IBU? Kalau tak tau maknanya korang memang tak peduli la pasal ibu, mak, umie, mommy, mama, ma korang! Isyh, jangan la tak peduli. Nak jadi anak derhaka yang masuk neraka ke? Tak nak kan. ;) First of all, walaupun 13 May belum tiba lagi tapi aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU! Dan semestinya ucapan ni special buat ma yang zaty sayang sangatt! (i'm crying) Ma, walaupun ma mungkin tak perasaan yang hati zaty ni sedikit terguris tapi zaty nak ma tau yang zaty dah maafkan ma. Dah lama dah ma. ;( Dan mungkin ma dah tak nak peduli pasal anak ma ni tapi tak pe, zaty faham. Zaty tak nak mintak apa-apa selain doa dari ma supaya zaty berjaya dunia akhirat. Ma jangan lupa doakan zaty ye? (ye saya menangis sekarang). Ma, ma nak tau tak? Zaty rinduuu sangat nak dengar suara ma. Rindu nak dgr gelak tawa ma. Rindu nak tengok ma bergurau dengan zaty lagi. :D Agak-agak bila ma boleh buat macam tu lagi kat zaty ek? ;'( Ma, dalam dunia ni zaty ada seorang je ibu tau. Dan ibu zaty tu ma! Ma satu-satunya ibu kandung yang dah lahirkan zaty kat dunia ni. Terima kasih ma sbb sudi lahirkan zaty kat dunia ni. :) Tapi kenapa ma dah tak nak cakap ataupun tanya khabar pasal zaty lagi? Ma dah tak sayang zaty ke?? ;'( Maaaa, siapa lagi nak sayang zaty kalau bukan ma? Siapa lagi nak ambil berat pasal zaty kalau bukan ma? Siapa lagi nak buatkan bubur untuk zaty kalau bukan ma? ;(((( (Berhenti taip jap) Ma, zaty harap sangat kita boleh bergurau macam dulu. Maafkan zaty kalau zaty ni anak yang tak berguna bagi ma. I`m sorry!

               
I ALWAYS LOVE YOU MA!

Ni MA saya dan saya sayangg sgt kat dia!



Dah Intai "THE SECRETHIO"? Jom Klik Like. TY! ^_^

Tiada ulasan: